Gästlistan

Skrivet den 2008-09-09 kl 18:34:23 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Har suttit med gästlistan i flera dagar.Så svårt det är.
Men en sak vet jag i allafall att det bara är familjen som får ha barn med sig.
Då är det redan en massa barn där så det räcker.
Vi gifter oss inte i kyrkan, så inga andra barn under vigslen i heller sak vi ha.
Taskigt tycker somliga men så har vi bestämt i allafall.
Men åter igen denna gästlista, sitter och funderar på ska jag bjuda dom o dom o dom?
Eller ska jag inte göra det, för vi umgås ju inte längre, men jag var ju på deras bröllop, kommer det bli sura miner?!
Ja 1000 frågor går runt, det kommer nog att bliså här att dom jag umgås med dom vill jag dela denna dagen med. Sen dom jag inte umgås med kan jag faktiskt vara utan den dagen också..

Vi har så många ideer som vi tänkt göra, men det är lite hemligt så det kan jag inte skriva här, Utan det finns ner skrivit på ett helt annat ställe.


Det roligaste är att vi  inte berättar för någon när det ska ske. Inte förren allt är klart.


Kommentarer
Jocke

varför just jysk???+

2008-09-09 @ 18:57:37
URL: http://www.modebloggarsuger.just.nu
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: