KF

Skrivet den 2008-09-30 kl 18:07:41 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Det är KF hos mig "killfritt"

Min M2b ycker inte om att lämna mig för ofta ensam, så idag när han visste att jag skulle vara själv
hela dagen o kvällen. Så kom han hem tidigt från jobb bara för att överraska mig.
Så här kommer lite bilder på vad jag fick idag.
Så nu är det bara för mig att njuta av ensamheten, blogga, jobba lite, och titta på film.
PS!!! Jag glömde prata i telefon ( så man missar filmen, bloggandet och jobbet får vänta lite)

Några av blommorna som ska vara i min bukett

Dom 2 sorterna jag älskar mmmm en hel stor påse fick jag, gottigottgott

Med orden: Mellan telefonsamtalen blir du säkert sugen på något. ehehheheh så rätt så rätt så.

Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: