Nattmat

Skrivet den 2008-09-10 kl 15:38:49 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Just nu sitter jag o planerar nattamaten.
Det är en sak jag tycker är jätte viktig, man måste tänka på att bröllopet håller på hela dagen. Det blir ju en lång dag.
Middagen dras ju ut på i ca 3 timmar ( pust) så när kvällen närmar sig är ju alla hungriga igen.
Så NATTAMAT på bröllop är ett måste.
Om det så bara är korv med bröd folk bjuder på så e det en viktig sak.

så nu sitter jag o tittar runt vad vi ska beställa. Tror jag vet på ett ungefär.


Kommentarer
Isabelle

hej , kul att du tittade in på min blogg.



murgrönan är från ikea och äkta likaså krukan. de andra blommorna kommer också från ikea men är i siden. planerar att ha äkta blommor på bröllopet , dessa var mest för dekoration.



den vita duken kommer från ikea och den bruna löparen kommer från rusta :-D

kommit fram till vad det blir för nattamat? jag funderar på att göra sallad och kanske en paj som vi kan ställa fram själva om det behövs..

2008-09-10 @ 17:06:42
URL: http://isabellehedman.blogg.se/
maja

Ja, rödbettsoppa är klassiskt som nattamat under bröllopsfest i mitt land, Polen!

2008-09-10 @ 21:26:48
URL:
Isabelle

jag vet bara att ikea har siden blommor, och de som jag köpte var väldigt fina i kvalitén. men kanske större varuhus som rusta, lagerhause och kanske plantagen.

2008-09-10 @ 21:39:20
URL: http://isabellehedman.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: