:-(

Skrivet den 2009-04-11 kl 17:30:31 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Älskling jag vill ha en Mopedbil började min mening med i morse när jag vaknade.

Glad var jag, så fick jag vakna med tidningen i sängen och kaffe till det.( plus fick jag sova ut)

-Va?? Mopedbil? Vad ska du med den? Nej du, dom är inga säkra bilar.

-Snälla jag vill så gärna ha en!

-Du kör inga barn i den inte.

-Men vet du så lycklig jag hade varit om jag haft en.

-Jag tycker du ska ha en vanlig bil.


Men dom orden lämnade The D rummet.


Jag stiger upp, går ut och röker kommer in och börjar igen..


Men The D om jag får en sådan så slipper du köra mig på alla ställen, jag hade handlat innan du kommit hem.

Jag hade inte varit beroende av dig. Jag hade kunnat där blir jag avbruten med:

Alltså vad ska du med en sådan till när du inte kan trafikregler tror du att jag skulle vilja att du körde ihjäl dig. Nej du. Du kan ju inte ens köra bil!

•-         Jo då det kan jag men du har aldrig sett mig köra.

•-         Okej, idag kör du en bit där vid din syster så tar vi upp diskussionen efter det när vi kommer hem..

•-         OKEJ!!!!!


Ja det slutade ju med att The D säger. JAG TYCKER DU SKA TA KÖRKORT..

Så det blir väl ingen mopedbil .-(


Kommentarer
The D

Läs om skräckfärden på sillasfloskler.blogg.se

2009-04-11 @ 17:38:06
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: