Detta mail

Skrivet den 2009-04-30 kl 22:26:42 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Detta mail fick jag av brossan från London idag.


Okej ...hmmm ...lite pinsamt ...men jag kommer faktiskt ihag den. Det var en kvall Barbro passa mig da vi (eller skall saga, Barbro sjong den ....sista meningen var min ide, darav sa daligt slut)
Nar jag var liten - Text  by Barbor och Mikael

Nar jag var liten da var jag javlig, det vet jag Nar morsan sa att jag skulle pissa, da sket jag Nar morsan sa att jag skulle ata upp groten, da tog jag katten och slog honom pa noten Nar morsan sa att jag skulle borsta tanderna, da tog jag bajset och kleta in det i handerna Nar morsan sa att jag skulle ga till sangs, da tog jag hunden och dopte om honom till Anna

PS!! Hade en bild härpå brossan, men var tvungen att ta bort den, han ville inte vara med.
Så jag stoppar in en bild som liknar honom istället..

Kommentarer
Barbro

Hahahahahhaha...jo jag minns det...gillar slutet där med Anna, rimmar så sjukt bra =))

2009-05-01 @ 01:35:40
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: