Jag är inte nyfiken. Bara jag får veta allt.

Skrivet den 2009-04-15 kl 20:10:21 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Är ni nyfikna av er ??? Va ärliga!!


Jag är jätte nyfiken av mig, varje gång Dennis varit någonstans brukar jag fråga honom, jaha vad sa han/hon.

Som svar får jag alltid det samma : säg inget till din fru!


Pratar han med grannen så frågar jag tex vad sa han?: Oj jag glömde spela in det!


Frågar jag efter han talat i telefon: Vad vill han? Jag glömde fråga!


Är det bara jag som är nyfiken av mig ?? Eller är ni alla likadana?


Kommentarer
Maja

Jag förstår dig och det är något som är ganska kul hos dig.. Du snappar upp vad som sägs när du står i kö... men nej, jag är inte så nyfiken av mig.. eller jo, lite... jag kan vara nyfiken men jag orkar inte fråga detaljerat.

Du borde bli advokat eller ngt dylikt.

2009-04-15 @ 20:54:57
URL:
The D

Maja det är ingen egenskap som är kul. tänk dig själv att bli förhörd så fort du kommer hem från jobbet, så fort du har varit och handlat eller bara varit ute och hämtat tidningen.. Det är tom förhör när jag har delat ut tidningar mellan 02.30-05.30 vem i hela världen skulle jag ha pratat med då???

Hon borde vara förhörsledare hos polisen

2009-04-15 @ 22:27:27
URL:
Sabine

Jag ÄLSKAR detaljer!

2009-04-16 @ 05:30:34
URL:
Maja

Hahaha... men det kan ju ha hänt ngt på natten för vad som händer på Svedalas gator vet man aldrig.

Du skulle hört en natt på Organistgatan för några år sen, då var det livat, tom en och annan natt.

2009-04-16 @ 12:35:13
URL:
lena

Jag är FRUKTANSVÄRT nyfiken, förstår dig precis ;-)

F blir vansinnig när jag förhör honom om allt.Det

värsta är att han är TOTALT ointresserad av vad andra gör och säger så han kommer inte ihåg sina konversationer, inte ens under hot. hehehehehehe

2009-04-16 @ 13:40:09
URL:
The D

Om man har en egentligen helt ointressant konversation med någon på jobbet i tio minuter, och sen kommer man hem och måste återge denna meningslösa konversationen en gång till i tio minuter då ser jag det som att jag måste slösa minst tio minuter av mitt liv på meningslöst skit..

Nä mer verkstad istället för en massa meningslöst snack........

2009-04-16 @ 21:47:29
URL:
E-K

"Bra" svar din karl har. (Ler)

Kram och trevlig helg

2009-04-17 @ 08:58:38
URL: http://www.steeperz.com
Annie

Hahaha .. tror det handlar om kvinnligt o manligt jag! Kvinnor ÄR mer nyfikna än män! JAG e jättenyfiken... men tyvärr får jag reda på allt sist av alla .. hehehehe

Ps. det e likadant hemma hos oss ... T kan aldrig återberätta nåt i detalj ... medans jag kan vältra mig i detaljer! Ska vi bli detektiver S?? ;-)

2009-04-22 @ 14:11:54
URL:
The D

Annie och Lena skönt att höra att det inte bara är jag som får lida igenom korsförhör så fort någon annan har öppnat munnen och pratat med mig fastän jag gärna hade sluppit lyssna.......

2009-04-23 @ 23:03:54
URL:
maggan

Jag vill vet allt, jag hatar när Micke tex berättar att nån skall skiljas, så säger jag varför det, så svarar han, det vet jag inte. Vadå det vet du inte

det frågar man ju, sen vill jag att han skall ringa och ta reda på varför så svarar han att det har inte vi med att göra. Så klart att jag har det hihi

2009-05-10 @ 14:53:49
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: