Mitt nya liv.

Skrivet den 2009-04-01 kl 23:01:09 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Ja då får man börja äta rätt och börja träna.


Jag var på Glukosbelastning ( diabetes) igår och normalt ska man ha under 6 har man

Över 11 måste man ta sprutor .

Denna tjej hade 9,7 så jag fick varningar o måste börja träna och äta rätt från idag, annars får jag ta sprutor om 3 månader...Och det vill man ju inte...


Så nu sätter man igång o tränar o äta rätt...


"" Ja ha hur ska det gå?? Jag som älskar och äta fett mat, men Silla skärpning nu""


Ja, jag kan berätta för er att jag idag väger 80,7 kg..(sjukhusets våg)
1 Maj berättar jag igen vad jag väger då...


Kommentarer
E-K

Rara Silla, du fixar det. Har du något annat förslag till dig själv? Här får du en jädraranamma-kram. och en till och en till.

2009-04-02 @ 17:29:40
URL: http://www.steeperz.com
Sabine

Amen det var ju inte så farligt. Jag väger ju 70. Men jag har ju också gått upp en 5-6 kg dom sista månaderna! Detta ska nog gå bra!!

2009-04-02 @ 21:11:37
URL:
The D 110+

Haha Sabine är en tjockis starta en bantarklubb tillsammans med Sylwia..

2009-04-03 @ 16:04:24
URL:
Lena

Det här fixar du snygging.Vikten betyder inget men hälsan.Nu är det dax att du tar hand om dig själv mer än du tar han om alla andra ;-)

Kram på dig!

2009-04-03 @ 17:36:55
URL:
Anja

Silla du är skitduktig!!!



Själv har jag ju gått upp från 79 (som jag vägde då jag gifte mig och bara världens vackraste klänning ;-) till 96 grymma kilo, som jag nu ska kämpa bort m hjälp utav VV.



Kan tänka mig att när man får besked om att man har risk för att få diabetes så skärper man sig. Du är ju så duktig oxå och är ute och går så du kommer säkert att slippa sprutor och bli hur smal som helst :-)



Stor kram



Anja

2009-04-06 @ 15:38:25
URL:
Maggan

Haha känner Lena dig? Att du skall ta hand om dig själv mer än du tar hand om alla andra hahahaha jag dööör av skratt hahaha

2009-04-09 @ 14:37:04
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: