NEJ nej

Skrivet den 2009-04-27 kl 19:07:34 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

NEJ ropar jag högt, sen kan jag inte titta längre på honom..
The D har rakat av sig all hår idag, jag tycker verkligen att han ser ut som en nasse...

Tur det växer ut, för jag tycker verkligen inte att det e snyggt på honom..


VET Ni vad jag fick höra idag? "alltså då ska ni veta att jag fått en fin solbränna"  jo jag böjde mig så fint ner och vad hör jag
- Hallo du har rynkor mellan brösten..
- Håll K_ften och du får ingen middag idag..

Sen gick jag o ringde och skvallrade till Barbro vad han sagt, men hon tyckte inte jag skulle bry mig.
Inte bry mig när någon säger att jag är rynkig mellan brösten...
Rynkig mellan brösten är KÄRRINGAR inte jag. ELLER????


Kallar ni mina bröst RYNKIGA ????????????

Kommentarer
The D

sorry kanske inte rynkiga på den bilden där är dom ju bara hängiga.

2009-04-27 @ 19:21:54
URL:
Anja

Äh du har ju hur sjyssta lökar som helst. The D är bara avundsjuk. ;-)



Såg ditt sms nyss, haha. F..n vad ball :-) Jag rusade till datorn och kollade. Tänkte vad f..n, finns det en bild på mina BRÖST med rynkor på, på internet ;-)



Huden blir jätteskum och stram när man blivit solbränd. Jag blir oxå rynkig mellan brösten då, typ speciellt om huden är röd, (om man har bränt sig lite). Tycker the D är lite elak ;-)



Om inte the D är rynkig någonannanstans så klaga på hans rynkiga pung för tusan ;-)

2009-04-27 @ 23:45:14
URL:
Anja

Förresten, du ser ju SKITSMAL ut. Hur mkt väger du nu? Du får ju inte gå ner för mycket. Klänningen måste ju passa asg

2009-04-27 @ 23:46:00
URL:
Silla

Anja, Jag har gått upp, det e så jag vill se ut igen..Bilden är innan Mysan..alltså 2år gammal tyvärr..hehe

2009-04-28 @ 08:46:58
URL:
E-K

Hej igen. Oj. vad du varit flitig på bloggen de sista dagarna, trodde jag hade kört bloggrundan varje dag men tydligen inte.



Jag gillar inte att män rakar huvudet.

Du har verkligen inte rynkor mellan brösten

Du måste ha gott ner i vikt, ser jag.



Det var mina åsikter.



Kramar

2009-04-28 @ 19:53:48
URL: http://www.steeperz.com
Anja

Aha Silla. Jag fattar, jag fattar. Så gör jag oxå när jag lägger ut bilder på mig själv. Tar de gamla, snygga ;-) asg



Hördu, jag tycker att The D:s blogg står stilla väldigt mycket nu. Kollar den dagligen och möts av Hello Kitty. Det är ju ditt fel ;-)



Kan fortfarande inte smälta hur gulligt det är att han har en blogg som bara handlar om hans älskade Silla :-) Skulle DAniel har en blogg så skulle den handla om amerikanska bilar och jag skulle troligtvis inte ens nämnas!



Pfffft...

2009-04-28 @ 23:17:39
URL:
Barbro

"Bättre med rynkor på brösten än rynkor i ansiktet" som jag brukar säga =)) eller är det så jag brukar säga? Nej, "bättre med skrynkliga bröst än skrynkliga byxor" eller hur va det nu??? "Bättre med bröst än inga bröst alls" så var det nog =))



Jag gillar rakade män, fast jag är ganska så glad för långhåriga män med, mellan långt hår är också helt okej och sådär lite snaggat också............ja jag gillar män =)

2009-04-29 @ 11:20:38
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: