Diamant

Skrivet den 2009-08-06 kl 00:03:51 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Idag på badet så bara tittar jag på min hand och märker att något fattas.

Min ring på fingret fanns kvar med diamanten har jag tappat.
Detta är en ring jag haft sedan jag fyllde 20år, alltså nästan 20år.. Så är diamanten borta.

jaja tänkte jag inget att sura över nu, men sen hela kvällen har det retat mig.

Min ring, som jag aldrig tar av mig, tror den har varit av kanske 3gånger i mitt liv. Så nu kan jag inte ha den längre.
Helt vit är jag där på fingret.

Men var e diamanten, i pannbiffarna? I maten? I trädgården? Har någon hittat den?

Ja nu e jag knäckt för min ring...

Jag tänker ju köpa en ny diamant till den, men jag tycker inte det är samma sak...

Jag kommer inte våga dammsuga, utan jag får tvätta alla golv i morgon och kolla i smutsen om jag kanske hittar den.
HOPPAS, håll tummarna för mig..


Kommentarer
D

Först så tyckte jag att det var synd att du hade tappat diamanten, men sen när du skrev att du ska tvätta alla golven så vet jag inte om jag tycker det är så synd längre... Fast den kan ju egentligen bara finnas på två ställen antigen runt stolen vid datorn eller runt stolen där du röker........

2009-08-06 @ 06:39:54
URL:
- C H R I S T I N E ! ! !

Trevlig Blogg :)

allt bra med dig en morgon som denna ? :)

2009-08-06 @ 07:34:30
URL: http://livetsomchristine.blogg.se/
Jeanette

Det där sista var dumt skrivet D. Nu kommer hon ju bara att städa runt just dom två stolarna :)

2009-08-06 @ 11:17:28
URL:
Silla

Jeanette, du har så rätt så...



En KVINNA hade aldrig sagt så...



2009-08-06 @ 12:46:00
URL:
Miss S

så tråkigt för dig...lider med dig...förstår att det har ett emotionellt värde för dig...hmmm...om jag inte uppfattat det fel så var du i poolen när du upptäckte det...e det därför ni är på bara badet så ofta...kanske läge att köpa en cyklop...du kan väl berätta om du hittar den

2009-08-08 @ 10:03:22
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: