En vanlig dag hos oss

Skrivet den 2009-08-04 kl 14:12:52 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Jag ligger på soffan o slö tittar på tv. ( händer faktiskt inte ofta för jag är ju internet beroende)
Det kändes ensamt att ligga där.
- D, kan du inte komma o titta på detta prgramet med mig?
- Amen va e det för något?
D kommer fram o tittar mot tvn. Där e en snygg blond tjej precis då.
-jag vet inte riktigt .
-Nej jag pallar inte.
-Men det handlar om nudister.
D sätter sig i soffan direkt, efter några sekunder säger han.
-Får man se allt?
- mmm svarar jag.
Efter några minuter säger D.
-Amen du ljög va? Detta är ju ett skit pogram.
Jag ger mig själv high five.

Jag låg o titta på ett skit dåligt program vid namn Cirkusliv, norsk realityserie.


Kommentarer
Jeanette

Ha ha ha.....

2009-08-04 @ 16:05:47
URL:
maggan

High five :)

2009-08-04 @ 19:49:42
URL:
Miss S

...tänk så lite det behövs för att locka en man...

2009-08-08 @ 10:18:24
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: