Malmö Festivalen

Skrivet den 2009-08-14 kl 20:19:06 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Idag var vi på Malmö festivalen. Vi hade trevligt men jag tycker inte alls det är som förr.
Idag e allt dyrt där tycker jag, förr kostade maten 20kr och man kunde gå runt o smaka lite här o lite där.
Men jag älskar alla stånd där, det roliga jag tycker e alla tarot stånd...

Ja som vanligt ville vi pröva en ny rätt, så vi beställde Karré med béarnaisesås och potatissallad från Wannfors Catering
Såg jätte gott ut, men FY FAN va äckligt det var.
Ni som känner mig vet hur känslig jag e mott gammal mat..
Jag gick tillbaka ditt o frågade om dom kunde vara snälla o kolla på datumet för potatissalladen var gammal.
Nej det är den inte fick jag till svar, för vi fick leveransen igår.
Men kan jag få smaka på din tallrik frågade han : Ja då, med glädje.
Usshh sa han, det var inte bra.
Då kollade dom datumet och det hade gått ut för en månad sedan.
Det var så äckligt så jag har mått illa hela dagen idag. Ja jag har inte kunnat äta någon middag sedan dess.
Vi fick pengarna tillbaka och dom bad om ursäkt, men jag o My o D har ju fasiken ätit av det.
My mest...

Men men, smaken sitter i munnen hela tiden och jag äcklar mig på potatissallad nu.
Jag känner mig själv nu kan jag inte äta det på flera år.

Jag tänkte pröva o gå på vatten idag, men ska ta med mig ken i veckan o göra det istället.

Idag köpte jag ögonskugga i allfall o en fil till naglarna (som har börjat växa)

Nu får ni ha en super trevlig fredagskväll.

Kommentarer
D

F-"#%¤"#"ng malmö festival!!! När det finns så många ställen med lockande mat som vildsvin, grillad ditten och datten med super stark sås så nog fan så fastnar man för karre med b-sås och tillbehören är lastgammla.. ja får väl skylla mig själv.. skulle tagit en texasburgare som man har gjort alla andra år.........

2009-08-14 @ 22:45:13
URL:
D

Retar mig lite att jag inte fick in syllan i en sån mini boll som man ska springa på vattnet med.. DET hade varit PRICELESS....

2009-08-14 @ 22:50:53
URL:
Jeanette

Du tyckte inte om Malmöfestivalen för att den inte var som förr. Sen när du fick potatissallad som var från förr, då tyckte du inte om det heller =)

2009-08-16 @ 20:10:30
URL:
Anonym

hahahhahahahahah Jeanette, jag blir aldrig nöjd...

den var så bra...skrattar...

Vart får du allt ifrån..??

2009-08-16 @ 21:09:30
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: