Toapapper

Skrivet den 2009-08-23 kl 22:03:49 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Det finns ju dom som verkligen lägger ner all sin tid och sina pengar på detaljer. Vi alla är ju olika vilka detaljer man vill lägga ner pengar på tex.

En sak som slog mig idag var alla dessa söta toalettpapper till bröllop...





Så sött så sött så...Tänk er foto på D o S





Först ska alla gratulera en och önska en lycka till....
Sen ska dom torka sig i röven med en...

Nej inte min grej riktigt, då är nedan mer min grej...




Vad tycker du D, det första eller andra alternativet?

Kommentarer
Sofia

Ha, ha håller med om att de e lite groteskt att andra ska torka sig i röven med en. Men den första toarullen var dock lite söt tycker jag.



När ska bröllopet stånda?

Kram

Sofia

2009-08-24 @ 12:23:00
URL:
Anja

Hahahaha den längst ner är ju klockren ;-)



Av rullarna hade jag valt den mittersta... Den är sötcool liksom.

2009-08-24 @ 18:04:00
URL:
D

Längst ner så klart........

2009-08-24 @ 19:45:51
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: