Vimmerby

Skrivet den 2009-08-12 kl 21:22:53 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink


Maggan tävlar med sig själv.

Nu för en stund sedan kom vi hem från vimmerby.
Riktigt trevligt har vi haft det.

Lite bilder kommer upp här, men dom andra bilderna finns i morgon på Kensans blogg.

Maggan får en riktig kram från Karlsson på Taket.
Nu har Maggan nog ändrat uppfattning om honom. Eller?

Detta lilla land borde Mysan ha i trädgården.. The D börja bygg..

Maggan på den ena grisen.

Oh jag på den andre grisen.
Så 4 grisar hade skit skoj.

Pippi Maggan

Ute på Stan i Vimmerby..


Madicken o henens lilla syster...

Maggan när hon kan frossa utan att hennes man ser henne.
Tur va att jag hade Äpple med mig så jag fick äta något i sängen när vi låg o läste.

Stället vi var på rekomenderar jag verkligen om ni har barn att åka till.
En bondgård (vandrarhem) Nybblegård, ligger 3min från Astid Lindgrens Värld.
Barnen fick ridda, mata lammen, klappa kaniner, ro båt och en massa annat.
Riktigt bra var det och billigt.

Nu ska jag hoppa in i duschen.
Fler bilder i morgon på Kensans blogg.

Kommentarer
maggan

ja, vem vet det kanske blir maggan karlsson istället för maggan bengtsson.

2009-08-13 @ 14:10:07
URL:
Silla

Jag tror nästan det, så föälskad du blev ;-) hehehhehe

2009-08-13 @ 19:43:57
URL:
micke

Maggan klarar av att frossa även när jag ser henne ,om nu nån trodde nåt annat.

2009-08-13 @ 20:35:18
URL:
Silla

Micke, va trevligt att du skriver i bloggen.

SKRIV MER... he he

2009-08-14 @ 16:54:22
URL:
D

Ja Micke skriv mer.. jag saknar Barbros kommentarer också, men helst av allt så skulle jag vilja att Staffan skrev något, men då ska det inte vara något som är genom tänkt eller något som Barbro har cencurerat utan det ska vara just den tanken som han säger när Barbro läser upp inlägget för honom.. Det hade varit helt sjukt roligt.......

2009-08-14 @ 22:36:05
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: