Personen perfekt

Skrivet den 2009-02-26 kl 13:50:24 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Måste bara få beklaga mig.


Idag var det dags igen, när jag såg D ta på sig jeansen frågade jag honom

•-         Och vart ska du ?

•-         Amen hallo, ut o gå så klart.

•-         Idag? I detta vädret? Jag har ont kan du fatta det?

•-         Jaja jag har dålig mottagning nu.



Så det var bara att ta på sig och traska ut. Blåser på fötterna har jag fått, ont i benen har jag men visst klart vi ska gå.

•-         Snäckan vi ska bara gå en liten runda idag!

Nej fan det blev ingen liten runda, i och för sig så varande den bara i 2 timmar men det var uppförs backe o nerförs backe. Ja fy fasiken vilket liv man lever.


Mitt i allt detta frågar D mig om jag älskar honom,

Va fasiken tror han, NEJ det gör jag inte mitt hjärta är som sten sa jag.


Vad är det roliga med att gå ut och gå? I går läste jag att Sabine går till bilen. Ja det är ju min stil ju. Man behöver ju inte gå längre.

Men D påstår att sexlivet blir bättre om man går, vad då bättre är det dåligt nu då?????


Nej tacka vet jag hemvägen, när jag ser att vi börjar närma oss hemmet då blir jag så glad. Idag gick jag som en mupp, har ju så ont och kallt var det å jag hade Jossans halsduk runt hela huvudet, ja bara för det fick jag 2 km längre som straff för att jag såg dum ut när jag var ute o gick. Inte fan visste jag att det var en skönhets tävling när man är ute o går bland åkrar o skit.

Sen hörde man klagan på att jag hade snor i näsan med.

Nej, hoppas någon nappar på annonsen så D kan flytta till tystnaden o gå sina promenader med personen perfekt..


Från en stackars Silla


Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: