Benidorm

Skrivet den 2009-07-03 kl 14:19:51 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Idag på vägen till dagis, kommer det en tjej som jag skulle vilja fota.
En gång i livet har jag sett min dubbelgångare, det var en tjej som liknade mig så på pricken att tom min syster tog fel.
Hon och jag brukade skratta varje gång vi såg varandra.
det var över en sommar, sen försvann hon. Tror hon flyttade till Argentina.
Men i allfall idag kommer en tjej gående ca 20 års åldern har vita fula solglasögon och en skjorta på sig.
När jag tittar på henne såg jag mig själv för ca 20 år sedan.
Jag log och tänkte herre gud vilka fula brillor du har. Vilken ful skjorta, sen kom jag och tänka på , men jag har väl ett foto som jag har likadana solglasögon, och en skjorta.
När vi kom hem började jag leta upp fotot och japp jag hittade det.

Jag o Juliette på Benidorm för exakt 20 år sedan...

Ja vilken bolag åkte vi med...he he

Kommentarer
Miss S

heheh..lite nostalgi över det hela...där ser du ju riktigt cool ut;)

2009-07-03 @ 19:57:19
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: