Fanny

Skrivet den 2009-07-02 kl 21:41:45 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink



Fanny var namnet, trodde jag..

Jo som ni alla vet så har vi ju bott här i Bara i 1år nu.

Jag umgås inte alls med grannarna men jag vill hålla god min med dom.


Det finns trevliga o otrevliga, mindre pratglada och väldigt pratglada.


En av grannarna som jag tycker är trevlig pratar jag mest med.

Under det sista halvåret, pratar jag mer o mer med henne. En trevlig dam runt 55-60år.

Jag frågade D en dag vad heter hon?

•-         FANNY

Sedan dess, vinkar jag Hej Fanny. Nä men klipper du gräset idag Fanny.

Fanny vet du vart man ska ringa om takpannorna.

Fint väder idag Fanny.

Fanny du e så duktig i din trädgård.

Ja Fanny jag ska be D komma in till dig sen.


Ja ni märker ju hur ofta jag säger hennes namn. TILL HENNE DÅ ALLTSÅ..

Idag säger D

-Anej det är trädgårdstunnan i morgon bitti

-Ja just det, det var därför Fanny höll på med sin trädgård och tunna precis.

- FANNY???? Alltså Silla hon heter Lolo (Louise) jag har bara skojat med dig.

Men jag kan inte hålla mig längre.

AMEN för fasiken här e jag så jädrans trevlig och säger Hej Fanny, Fint väder idag Fanny.

Ja riktigt nämner hennes namn, att jag vet min skäl  vad du heter...


Ja ni kan ju förstå hur mycket D skrattade.


Kommentarer
Anja

F...n vad jag garvar... Läste både detta inlägget och BAJS-inlägget högt för Daniel. Ni är verkligen skapta för varann du och D! (låter det som iallafall) hahaha...



Du Silla kan du inte adda mig på msn. Jag inboxar min mailadress till dig på BT :-)



Min väninna (kommentaren i bloggen som du var nyfiken på) är tullare, hihi... :-)

2009-07-02 @ 22:53:11
URL:
Miss S

hahahha...asg..undra vad hon tänker om dig...hade jag varit dig hade jag fortsatt kalla henne för fanny..trodde först att det var en man på bilden en transa heehhe...men ditt inlägg var roligare..nu fick D:s magmuskler jobba lite;)

2009-07-02 @ 23:59:21
URL:
jane

hahahahah =)

2009-07-03 @ 19:37:35
URL: http://gumpen.blogg.se/
D

Asså detta är ju så sjukt roligt jag har blåst henne i över ett år med detta.. och vet ni hur dåligt jag mår av att ljuga så vet ni vilken prestation detta är............

2009-07-04 @ 14:40:57
URL:
Miss S

hmmm..börjar undra om du verkligen mår så jävla dåligt av att ljuga...ja menar hallå ett helt år???...låter som du nästan njöt av det och såg det som en utmaning för att se hur lång tid det skulle ta innan hon eller nån kom på det



ps...kan du inte övningsköra med henne så hon får sitt körkort...snälla D...:)

2009-07-05 @ 02:43:42
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: