High five

Skrivet den 2009-07-02 kl 11:16:46 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Glömde berätta för er igår, att dom ringde från ett jobb och sökte D.
Jag blev så irriterad på honom ( för stunden ) att han inte ringt ditt o sagt ifrån att han inte kommer jobba där.
Så igår blev samtaket så här:
- Silla!
- Hej jag heter Dora, är D hemma?
-Nej, det är han inte tyvärr, ska jag hälsa han något?
- Ja jag undrar om han ska jobba hos oss? Han har inte hört av sig.
- Har han inte hört av sig? Va konstigt det trodde jag att han hade gjort. Du förstår han kan inte jobba.
-Nähä, varför inte det?
-Det får ni nog ta med D.
-Kan inte du vara snäll och berätta för mig då, säger Dora men en mjuk röst som om jag är dum i huvudet och ska "försäga mig liksom"
-Jo det kan jag, D bajsar på sig hela tiden. Kanske därför han inte ringt dig för han skäms så mycket för att han gör det.
- Men herre gud så synd det är om honom.
-Ja han bara bajsar o bajsar hela tiden, så nu är han hos doktorn.
- Hälsa D att jag tänker på honom och han kanske ändå kan jobba i helgen hos oss.
- Nej det kan han inte för han bajsar på sig i helgen med.
- Okej, stackare, men han kanske får ett par tabletter så han kn jobba, be honom ringa mig.
-Ja det ska jag säga till honom..

När jag la på skrattade jag så jag höll på att dö...

Jag vet inte vem dom är, dom vet inte vem jag är och D vill ändå inte jobba för dom. Så då kunde jag ju dra en bajs historia.
Jag o D gjorde

High five

Kommentarer
Miss S

hahhaha...asg...synd att man inte fick höra...kan tänka mig att du snackade med en allvarlig röst...hehhe..hade du sagt sanningen hade de kanske inte ens trott dig....hahahah

2009-07-02 @ 17:20:56
URL:
Jeanette

Då fick vi det bekräftat nu då. Att du inte är klok. Ha ha ha.....

2009-07-02 @ 21:41:14
URL:
D

japp nu är det bekräftat det som jag har vetat om länge

2009-07-02 @ 22:10:35
URL:
Miss S

jaha..ok vad e det?

2009-07-02 @ 23:53:33
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: