Bara Festivalen

Skrivet den 2009-06-13 kl 22:15:38 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Vilken underbar dag vi haft...

Var på Tivoli " BARA FESTIVALEN" med barnen, Mattias  och Hans dotter jessica var med. Det var riktigt roligt att se Kensan åka karuseller för stora nu.
Han o Emila åkte för fullt...
Sen gick vi hem och åt lasagne som D hade lagat. Mattias o Jessica stannade med på middagen..
Efteråt tog vi picknick med oss och gick ner till "festivalen" igen.

Herre gud vad jag nöjt, Dan Hylander "svart kaffe" spelade gamla godingar. Ja det var verkligen trevligt.. Så fick man sjunga också.
Sen spelade några andra, ( vet ej namn) men det var mina favo låtar när jag festar, ex När en flicka talar skånska och andra festar låtar som jag älskar att sjunga.

Tillsist kom FRIDA MURANIUS, ja jag älskar den tjejen. Tycker hon har en underbar röst och jag tycker om hennes låtar.
Ja så fick man sjunga ännu mer.. Helst en av mina älsklingslåtar AJ aj Aj aj...

3 timmar med härlig musik och en massa folk..

Ja vi har haft det mysigt och nu ska jag jobba lite..
Här nedan kommer lite foto.. Resten kan ni se på Kens blogg...

See you..


Mysan hämtar sig en öl. För alla andra dricker ju det.

Amen, det kommer ju inget... hmmmmmmmm

Barnen med FRIDA.. oh va jag ville ha ett foto med henne.
Men för feg för att fråga, så jag fick ta på barnen o henne.. hihihi

Ken- Mamma jag tycker ni två liknar varandra plus att ni pratar o dansar likadant..... ahhahahahahahaha

Kommentarer
D

Mysan är pappas flicka

2009-06-13 @ 22:19:52
URL:
Jeanette

Ja, vi har förstått det nu.

2009-06-13 @ 23:48:58
URL:
Miss S

ja i öl finns det b-vitaminer...och de e ju bra...synd att det försvinner lika snabbt som man får i sig det

2009-06-15 @ 17:55:52
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: