borta

Skrivet den 2009-06-21 kl 22:06:09 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Usshh ja, nu har jag gjort det! Nu har jag skrivit mitt brev som var väldigt tungt att skriva. Men ett måste.
Nu har jag dragit mig undan från att hålla i möhippan och inte gå på bröllopet.
Jag tycker så synd om bruden, men jag måste faktiskt tänka på mig själv.
Jag tänker inte vara med i brudens M2bs familjs lekar. Den sekten kan hålla mig utanför nu.

Jobbigt är det, men jag mår bättre nu när det är gjort. Vad jag lärt mig är att man ska inte göra något som man verkligen mår skit av.

Nej så nu släppte jag det och det ligger inte i mina händer, hans snåla familj kan bowla med bruden och käka mat på bowlingen.


Så puts väck, finns inte mer....

Istället för att kasta grus i ögonen på mig tog John Blund min ångest och kastade bort den.

Kommentarer
Miss S

det gjorde du bra...hoppas du får lite lugn och ro i kroppen...kram på dig...jag vet att det var ett svårt beslut...men du gjorde rätt:)..vi finns här för dig:)

2009-06-22 @ 01:18:21
URL:
Maggan

Det är väl skönt när man kan plocka bort det man mår dålig av.

2009-06-22 @ 11:36:17
URL:
E-K

Som jag förstår så hände det tråkigt nog mer efter vi pratat. Du har gjort ett val som var rätt för dig, inget att att be för. Jag hedrar dig för det.

Kram

2009-06-22 @ 14:49:04
URL: http://www.steeperz.com
Sabine

Perfekt, så slipper du tänka på det... Bra gjort!

2009-06-22 @ 14:55:21
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: