Heltid

Skrivet den 2009-06-02 kl 23:17:24 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Då har jag 2 dagar kvar på inskolningen, verkligen skönt.. Sen ska Mysan börja på dagis på riktigt..
Helt otroligt så stor hon blivit och hur fort tiden har gått.
From Måndag börjar jag jobba heltid ( ja egentligen kan jag ju inte säga så för jag jobbar ju egentligen dygnet runt) men då har jag fasta tider i allafall. Det ska bli skönt, så tänkte jag ta bort helgerna så jag får dom lediga med familjen.



Snart är det Midsommar vad ska ni då göra??




Gåta?? Hur många män behövs det för att öppna en öl????



"Vänta gärna på den rätte, men glöm för all del inte att ha kul med fel män under tiden!"

Kommentarer
Maggan

Vara med familjen och kompisar, leka massa roliga lekar, äta gott och bli salong berusad. Hoppas bara att man kan sitta ute.

Men det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder. Men det är så jävla trångt när alla skall vara inne.

2009-06-10 @ 17:18:06
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: