Never again

Skrivet den 2009-06-27 kl 22:53:44 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Efter en dag på Svedala marknad, s¨å
 fick vi besök, vi åt gott, drack vin och hade jätte trevligt.
Men så skulle vi gå en liten promenad efter maten, det slutade med att vi gick genom halva Bara, ut till Nya golfbanan genom torup sen hem. Alltså vi kom hem för 20 min sedan.
Fy vad jag svor, upp och ner förs backar hela tiden...

Ont i bennen, ryggen, svaken har jag nu... NEJ detta skulle ju bli en trevlig kväll men blev rena helvetet...

Kommentarer
D

hahaha ingen är gnälligare än sylten... jag borde ha filmat henne så ni hade fått se hur sur hon kan vara.. iaf så bestämde hon att my bara ska gå där marken är helt plan annars kan hon ju trilla helst ska hon alltid sitta i vagnen och hon ska ALLTID ha nappen i munnen..

Hade vi varit smarta igår så hade vi satt silla i vagnen och tryckt in nappen i truten på henne för det var hon som var den stora bebisen igår....

2009-06-28 @ 08:20:10
URL:
Miss S

hehhhee...säger inget så har jag inget sagt...förutom skoskav

2009-06-28 @ 12:02:29
URL:
Barbro

Fan va kul att du kallar henne "sylten" det va sjukt längesedan som vi kallade henne för det, blev nästan lite nostalgisk där :) jaja gnället känner jag dock igen, fick betala henne för att hon skulle följa med ut med hundarna förr.....

2009-06-28 @ 14:02:51
URL:
D

Jag vet ju inte hur hon var då, men jag är helt övertygad att hon inte har förändrats sen två års åldern...........

2009-06-28 @ 15:36:05
URL:
E-K

Men bra motion fick du och i morgon får du beviset med träningsvärk. Kramen till dig

2009-06-28 @ 22:51:03
URL: http://www.steeperz.com
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: