Sekt

Skrivet den 2009-06-29 kl 22:36:39 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Idag blev det verkligen bekräftat! Att brudens blivandes familj ville sätta käppar i hjulen för mig med möhippan.

Alla förslag jag kom med var inte okej för det skulle bowlas, och det skulle läggas 300kr.

That's it!!


Efter fått höra av hans familj att jag var en bitch så har jag ju dragit mig ur som ni vet.


Vad händer då, jo det blir ingen bowling, utan det ska ridas mm och plötsligt gick 500kr bra.


Nej sådana människor vill jag inte ha kontakt med, vill inte ha med dom att göra någon gång i mitt liv.

Bruden ska vi inte tala om, hur knäpp e hon. När ska hon inse att hennes blivandes familj bara ville göra allt för att jag skulle misslyckas. Nej den dagen kommer när han lämnar henne, då kanske hon fattar. ( men jag tror inte ens då)


Nej idag e jag super glad att jag dragit mig ur..


Kommentarer
Anonym

Du är bara dum om du tar emot henne när hon kommer till dig. För hon kommer att komma det vet vi alla.

Ja vill vara anonym.

2009-06-30 @ 13:46:54
URL:
Miss S

säger bara detta...ska du ta emot henne så snälla silla på dina vilkor...låt inte självdestruktiva, masochistiska och negativa personer va i din närhet..de drar ner dig i skiten sen kommer du oxå må dåligt...sån människor lever i förnekelse...det inte lönt att säga vad man tycker och tänker och ge dem goda råd...de lyssnar inte utan gör som de vill..det e som att snacka till en vägg..du får inget ut av det..bara skit för det..sen det värsta av allt så påverkar det dig och slutligen din familj...och förtjänar varken du eller de...så va inte så jävla snäll alltid...använd ditt synda förnuft...kram på dig...du förtjänar att vara lycklig...puss

2009-06-30 @ 18:59:35
URL:
D

Det verkar som att det var längesedan ni läste Herrens bön, och det borde alla göra med jämna mellanrum.. så läs nu slutet på herrens bön för det är den viktigaste biten........



Ty om ni förlåter människorna deras överträdelser, skall er himmelske Fader också förlåta er. Men om ni inte förlåter människorna, skall inte heller er Fader förlåta era överträdelser. Matteusev. 6:9-14

2009-06-30 @ 21:48:58
URL:
Silla

D när fan blev du religös???

2009-06-30 @ 22:03:27
URL:
D

När jag träffade dig... då tänkte jag att nu får jag för alla gammla synder.............

2009-07-01 @ 12:30:14
URL:
Miss S

förlåta och vända andra kinden till...ja visst men hur många ggr???...tills sist måste det väl ändå göra ont , eller?...tja inte kanske om man e masochist heheeh

2009-07-01 @ 19:37:32
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: