Tetris 25år

Skrivet den 2009-06-10 kl 23:12:52 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink




Det smått beroendeframkallande spelet Tetris, i vilket din uppgift är att sortera fallande klossar, fyller 25 år i år.
Det är ett spel jag har spelat i ca 25år och lika beroende av det fortfarande.
Tycker det är uper skönt att bara sitta o spela i mellanåt.
Då behöver jag inte tänka för 5 öre..

Samma gäller Zuma, det var Annie som visade mig det en natt och sedan dess är jag fast i det.


Ja jag kan erkänna att i mellanåt spelar jag poker med, jag e så glad att det har kommit in 5kr spel på svenskaspel så på fre o lör kan jag spela några spel.
Ja då,, jag ligger på plus på mitt spelkonto..


Vilka spel spelar ni på nätet???

Jag o D brukar spela Alfapet också, det tycker jag ( troligtvis han med ) är riktigt roligt.


Har ni några roliga spel att rekomendera??
Vi har en massa andra spel tom nya som vi spelat en gång men tycker inte alls dom är roliga.
Så det brukar vara Alfapet o poker tillsammans annars e det Zuma o tetris för mig..
Ja då fick ni veta det...Mycket ointressant....

Kommentarer
Annie

Hahahaha ... jag spelar Zoma FORTFARANDE!!! Är så ledsen för att jag inte hittat nåt nytt roligare liknande spel .. Tips på nåt emottas tacksamt!!! KRAM på Dej!

2009-06-11 @ 08:14:52
URL:
Silla

Hehe trevligt annie att du läser min blogg.. När jag tom skrev om dig i den..hehee

KRAM

2009-06-11 @ 10:57:53
URL:
AnniePannieBängBula

brukar vara inne lite då å då .. när jag kommer ihåg det! Hoppas allt är bra med dej och de dina .. värre här .. jag linkar på med mitt halta knä och tommy ligger på sjukhuset .. de har hittat en sten i hans njure som är 2 CENTIMETER stor .. arbetslös den sista augusti .. Hmm .. Tror det kunde vatt lite bättre än så här faktiskt ... vet inte vem det är där uppe som inte gillar oss just nu! Kramarom

2009-06-12 @ 12:13:07
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: