Tidningar

Skrivet den 2009-06-10 kl 23:25:43 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Nu så... Vill jag veta vilka tidningar ni läser och hur gamla ni är...
För min sambo vägrar köpa mina tidningar till mig för han säger att jag är kärring som läser dessa.
Va ska man läsa då?? När man inte orkar läsa böcker. Jag är en periodare med böcker.
Men vill gärna ha något att läsa, innan jag ska sova eller ute i trädgården.
Ja t.o.m vid köksbordet.

När jag åker utomlands köper jag alltid ALLA VECKANS tidningar, ja det blir ju nästan lika dyrt om en resa *överdriver*
men annars köper jag tidningar precis när jag känner för det.. ALLTSÅ KÄRRINGA tidningar..

Mitt livs novell köper jag när jag kommer över dom.. Ja då e det fel för det är för unga...

Så berätta för mig vilka tidningar ni läser o gärna er ålder...





Kommentarer
Annie

Vet du .. premenuerade på Tara ett par nummer ... tyckte det kändes passande .. "För oss över 40" .. hahaha .. Hmm .. kände inte alls igen mej .. bara reklam för rynkcremer och flaschiga kläder som man iaf inte har råd med .. Premenuerar numera på Hemmets journal och känner mig som den kärringen jag är! ASGARVAR!

2009-06-11 @ 08:17:14
URL:
Lena

Som du vet e jag 40+ :)

Femina

Tara

Elle a la carte

Sköna hem

är tidningar som jag premenuerar på

Eftersom jag varken stickar eller virkar och då mitt liv ändå e som en såpa hehehehe så är "tanttidningar" som Allers, Allas och Hemmets journal inget för mig.....kram

2009-06-11 @ 12:02:11
URL:
Maja

Jag gillar tidningen Bild - tror den heter så, den är från hänt extra.

2009-06-11 @ 13:02:38
URL:
maggan

Jag läser alla tidningar, men inte allt i dem. Utan det som intresserar mig tex skvaller, träning, mat och sex.

2009-06-11 @ 15:27:48
URL:
D

haha Maggan läser slitz

2009-06-13 @ 22:16:09
URL:
Barbro

Pokermagazine.....+40

2009-06-14 @ 16:24:42
URL:
Josefine

Ja på senare tid har det ju givetvis blivit en hel del Hänt extra och se&hör :)

2009-06-16 @ 13:38:11
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: