Update

Skrivet den 2009-06-12 kl 22:18:49 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Lite update om vad som händer här hemma..Idag lämnade jag Mysan på dagis som vanligt.
Satte mig o började jobba, men så ringde dom att jag fick komma och hämta henne..
Stackaren hade blivit sjuk.
D var på sitt jobb och

Flickorna är här med, nu har dom sommar lov  men så här såg det ut här hemma i dag..




Sen regnet gjorde det inte bättre, inlåsta hela dagen, Ja hade det inte blåst som det gör hade man ändå kunnat vara ute.
Men idag var det rena stormen.
Vilken första dag på sommarlovet..Stackars barn...

I morgon hoppas jag på bättre väder så vikan gå ner o titta på BaraFestivalen där kommer vara


Ja jag kan tilllägga att Krille har varit o spelat och dom vann med 4-2..

Ett tråkigt inlägg men jag vet att ni vill veta hur min dag varit idag,.. Jag som njöt så att få ha dagarna för mig
själv och jobba i lugn o ro...hehehe...

Kommentarer
Maja

Usch ja, ingen rolig dag idag. Stackars Mysan, hoppas hon blir bra snart!



Men roligt höra om Krille!!

2009-06-12 @ 23:32:04
URL:
Miss S

ett jätte fint och pedagogiskt inlägg..du har det i dig mer än vad du tror:)

2009-06-15 @ 17:57:32
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: