Helgen

Skrivet den 2009-05-31 kl 20:56:29 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Vilken mysig helg vi har haft. Först fredagen där jag var på spökrundan. Wow så coolt det var. Ja det var verkligen något jag rekomenderar att göra.
Riktigt bra arrangerat av dom.
Jag var väldigt impad.

Sen kom lördagen, vilken mat jag fick av D. Han sköte grillningen ( som han alltid gör) det var så underbart.
Han älskar att överraska och det gör han verkligen varje gång han gör mat.
Hangör alltid massa olika såser, lika dant denna gång. ( tyvärr är dom hemliga recept säger han)
Det var så gott så allt tog slut och då ska ni veta att vi alltid gör mat till ett helt kompani.
Krille o Cilla kom med och tycker det var underbart.

D du e super duktig på att grilla!!

(inte vår mat på bilden, glömde fota den.)

Sen kom söndagen, den började otroligt bra, jag fick en jätte god frukost (hotel frukost, som vi alltid har på helgerna med barnen) fick presenter, ett par nya gympaskor, trosor där det står till världens bästa mamma och ett sett med badsalt och massa annat till hemma spa av mina barn.


Sen var det iväg till Malmö och städa lägenheten, där kom Sanne o hjälpte mig.
Inte lika roligt , men när jag kom hem så var det GRILLAT som gällde igen.




Då hade D ståt o gjort massa mat igen, det var riktigt trevligt alla barnen ink Krille var hemma på middag och jag o D.
Ja det var en super trevlig Morsdag idag.

Tack mina älskade barn o bonusbarn och D för en sådan härlig helg.


GRATTIS MAJA på födelsedagen hoppas din dag varit bra.

Kommentarer
Maja

Tusen tack kära vän!!! Min dag var trevlig och vädret var ju super.



kram

2009-06-01 @ 10:01:02
URL:
E-K

Haaj. Vad är spökrundan? KRAM

2009-06-03 @ 11:42:23
URL: http://www.steeperz.com
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: