Onödig info

Skrivet den 2009-05-26 kl 19:37:48 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Favoritgodis: Choklad, körsbärs något och prickar.

Coolaste städer du har besökt: Barcelona - Telaviv- Jerusalem

Action eller Skräck? Inget, DRAMA

Ville du bli när du var liten: Städerska

När fick du din första kyss: hm Långtradare menar du, kanske 12-13 Jo fortare tungan gick ju bättre ha ha ha

Hur var du i mellanstadiet/högstadiet? Snäll, men väldigt busig

Vad är du beroende av? Kärlek datorn och min blogg

Vad tycker du bäst om med dig? Att jag säger vad jag tycker.

Vad tycker du sämst om med dig? Mitt morgonhumör som blivit mycket bättre faktiskt.

Dagens roligaste händelse: Att min son fick ett jobb.

Dagens tråkigaste händelse: tömma o fylla diskmaskinen

Dagens humör: Glädje o trötthet

Vilka tv-program följer du? Robinson

Vad är det roligaste du vet? Att ha roligt med D, ni fattar inte hur roligt vi kan ha det och så mycket vi skrattar tillsammans...

Har du något motto? Städa inte, när andra kan göra det.

Hemlig hobby? Men då blir den ju inte hemlig längre! Öhhh

Något vi inte vet om dig? Det är nog mycket faktiskt.

Vad ångrar du? Att jag tackat ja till att vara tärna.

Vad önskar du? Att vinna på Lotto en stor summa pengar.

Vad klarar du inte dig utan? Cigg, mat, min familj och mina vänner.

Vad gör du helst en vardag? Alltså alla dagar e samma för mig så vardag eller helg har ingen betydelse.

Vad gör du helst en lördagskväll? Som ovan, bara det att varannan är alla barnen här och då är det myskväll, då har vi verkligen det roligt och mysigt. Det vill jag aldrig byta ut.

Vad har du mest av i din garderob? FÖR SMÅ KLÄDER

Drömjobb? Jag har faktiskt mitt dröm jobb nu.


Kommentarer
Miss S

hahhaha..gillar din kommentar om små kläder..tycker som du ..har samma problem

2009-05-26 @ 23:25:28
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: