Änne en gång

Skrivet den 2009-11-30 kl 14:32:54 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

När ska det vara över... I natt vakande jag o var så dålig. Är så trött på det. Nu är kl 14 och jag börjar må mycket bättre. Vill ju så gärna åka med i morgon... Hoppas jag kan det...
Men håller det i sig så här så kan jag... Annars e det god bye Ullared...

Helgen har gått o den var super mysig. Massa jul pyssel och födelsedag hade vi.
Ätit gott o massa skratt..
Det som är roligt är att vi alltid är tillsammans allihopa när barnen är hos oss..Ett riktigt plus är det...

Det ända som var tråkigt i helgen var just at Krille flytta, super roligt för honom men va konstigt det känns..

Men GRATTIS Krille till allt... du vet exakt vad jag menar...

Nej nu ska jag slå mig ner i soffan o VILA så fint det heter så jag kan hämta mig oåka med i morgon...

See you

Kommentarer
Maria P

Ullared är skit! Man är helt slut en vecka efter man kommit hem. Dom är galna där!

2009-11-30 @ 15:08:11
URL:
Miss S

hahhahaha

2009-11-30 @ 16:39:30
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: