Auktion

Skrivet den 2009-11-04 kl 10:11:12 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

IDAG e ag så trött på mitt sk liv...

Mysan sjuk igen, jag stoppas till hela mitt arbete.. Vädret är urselt och jag MÅSTE få iväg massa paket.
Jag kan ju inte lägga ett sjukt barn i vagnen eller sätta henne på cykeln när det blåser så och är så kallt.
Min sambo ska vi inte prata om, tid o kolla min blogg har han. Men att hjälpa till på morgonen har han inte tid till.
Idag e jag så irriterad på honom och mina barn att ALLA är till SALU...

Bjud på dom!!!

en st flicka: älskar att leka o prata, Lik sin pappa men med mitt morgon humör...
en st pojke snarkar när han e vaken, snarkar när han sover, kan inte vara stilla...
En st MAN snarkar när han sover så hela världen hör honom, målar, äter, spelar kort, läser, bajsar, kallar kvinnor för drakar som sprutar eld när han talar om dom, somnar kl 1930.

BARA bjud, auktionen slutar kl 00.00 i natt

PS!Ni får med deras kläder, sko, privata tillbehörigheter.

Kommentarer
e-k

Njä, det blir inget bud på dem idag. Däremot hade du gärna fått ett bud den dagen du rosade mannen din, då han kom med frukost på sängen :)

Silla, är det dags för mens?



Styrkekram

2009-11-04 @ 12:18:37
URL: http://www.steeperz.com
Silla

Ja du e-k det är nog det..hehehehhe

2009-11-04 @ 13:44:10
URL:
Barbro

Tänkte först hjälpa dig lite med auktionen, bjuda typ 1kr på din man så det kom igång...men risken är ju att jag då blir högstbjudande och då får jag ju behålla honom :S så det vågar jag inte...



Hej, vill du låna en man?

En sjutusan till karl utan mig

Hans paraply och hans tofflor ingår....

2009-11-04 @ 14:27:40
URL:
Silla

Säg, vill du låna en man?

Som försvinner ibland

Så lär det gå an

Innan du svarar

Kolla så att du klarar av

Dessa barn som kallas karlar

2009-11-04 @ 15:19:29
URL:
Lena

hehehehe tur att jag hann innan kl 00.00 :0)

Men först måste jag veta om det går bra med ett byte

....?!Knappast kan jag tänka för du vet var du får i utbyte hehehe.Silla ena dagen sol andra dagen regn...men du vet att jag förstår Dig och håller på Dig/Kram

2009-11-04 @ 22:44:36
URL:
D

Tack Barbro för att du inte bjöd på mig. För det hade ju varit lite som att gå ur askan in i elden för min del...



Ps: Om min önskan är något värd här så önskar jag att någon Svensk man(Arab går om du har fin bil) köper mig för jag har fått nog av psyksjuka andragenerationensöststatsinvandrarfruntimmer som gnäller för att dom ska röra sig tio minuter på morgonen så att glinen kommer till dagis/skolan:Ds



Ps2: Gnälla för att det blåser lite!!! på Grönland så har mammorna ett gevär på barnvagnen för att dom kan bli uppätna av isbjörnar när dom ska lämna barnen på dagis, och dom gnäller inte för att det blåser lite för dom har 40minusgrader typ alltid....:Ds



Ps3: Gnäll inte på din man om han är lite trött när han har jobbat som fan hur länge som helst utan att få sova i en skön säng utan kroppslig lusta och utan kärlek..:Ds



Ps4: Gå till allmänvården för dina hysteriska utbrott på morgnarna och få medicin eller bara håll foderluckan stängd tills du har vaknat på riktigt så slipper mitt hjärta dö bit för bit varje morgon:Ds

2009-11-04 @ 22:54:10
URL:
Barbro

Ja, det finns piller för det mesta, sen kanske man inte ska äta för mycket piller de har ju bivärkningar också, men ibland så behövs det. Syster Barbro rekommenderar piller mot PMS, en bra NY säng, och ett läkarbesök för att minska snarkningar. sen kan barnen lära sig använda handsprit på dagis och så är alla problem lösta. =)

2009-11-06 @ 12:01:28
URL:
D

Eller så tar jag alla pillerna själv och dricker all handspriten så är alla problem lösta för min del

2009-11-08 @ 12:29:50
URL:
D

Så kan Drottning Siiiilwia sova ut i den nya sängen

2009-11-08 @ 12:32:41
URL:
Barbro

Hahahahaha ja det är ju också en lösning =)

2009-11-09 @ 02:30:05
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: