Idag är en vanlig dag

Skrivet den 2009-11-26 kl 21:38:26 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Mammas pojkar, ja det är ett pgram jag gillar.. Jag fattar det inte själv men jag skrattar så mycket varje gång jag ser det så jag vill verkligen inte missa det.
Bobbys mamma är ju jag upp idagen... heheheeh

Dagana har gått, första dagen idag My var på dagis.. ÄNTLIGEN både för min skull o hennes skull.
Hoppas hon håller sig frisk nu så hon kan gå hela nästa vecka. Fattar inte varför vi ska ha den oturen hela tiden. Finns somliga som bara födds med otur o jag är en av dom...

Jag har 100 grejer att fixa men jag hinner liksom inget och då är jag inte den lata personen ( jo när det gäller städning) men inte jobb o hobby...

Igår kom Cilla med pärlorna jag fick så mycket o blev så glad,.. Riktigt fina pärlor...

Imorgon har det gått 2 veckor o flickorna kommer hem, idag kom Ken hem.. Han har varit riktig mysig idag. Men nu har han jätte ont i sina ben så han tom gråter sådan växt värk stackaren...

Jag ska vara ärlig.... JAG VET INTE hur jag sätter in bilder längre... jag håller på att läsa mig det..

Men snart får jag photoshop på svenska istället så jag kan FATTA vad jag gör.

D har varit hemma hela veckan, ohh såmysigt det har varit och då menar jag verkligen det och är inte ironisk. Hur sjuk han än har varit har vi haft roligt o skrattat mycket...

Nu kom MY gående...Så jag får gå in och lägga mig med henne....

See you....


Jooooo
Jag fixade det..jag hittade mina bilder ...hehe
Så här stökigt har jag det på "smyckesbordet" just nu..
Måste fixa det för jag ser ju knappt själv vad jag har..
Sen fotade jag inte det andra bordet där jag stansar ser ungefär likadant ut..

Imorgon fixar allt sig... ( hoppas jag)

Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: