LUND

Skrivet den 2009-11-25 kl 14:55:28 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Riktigt roligt igår. Jag var super nervös först för att jag visste ju inte alls hur jag skulle gå till väga. Men sen flöt allt på.
Jag fick sålt en massa smycke plus att jag fick 36 beställningar på namnsmyckena. SUPER.. Men stress för dom ska vara skickade innan måndag.

Ja ni som inte vet så var jag i Professor staden i Lund igår på Hemmavisning. Det var en DAM som D har målat hos, hon brukar beställa av mig för hon tycker om sakerna jag gör. Jag gör ju sådant hon vill ha.
Men i allafall så igår hade hon massa "rika fina damer, unga tjejer, meddelålders brudar ja det var hur mycket folk som helst på en "kvällsfika" med massa god mat, en komiker och en Ljusförsäljare o jag...
Lilla(stora jag) tyckte först att fasiken här kommer jag inte få sålt något men jo då, det gick så bra så jag fick ringa efter fler smycken. Sen fick jag beställningar på namnsmycken för dom kunde jag ju inte sitta o göra där.

Kom hem vid 22 tiden, och var riktigt nöjd...

Idag kommer Cilla hem jag har gjort ett välkomst halsband till henne.. Så IDAG får jag massa nya pärlor direkt ifrån Brasilien.. JIPPIIIII...

Nej nu ska jag gå och ta hand om familjen som är sjuka.

Jag mår illa idag så jag hoppas inte att jag åker på det en gång till för det känns som om det bara går runt hela tiden..

Tyvärr kan jag inte visa några foto från igår för jag hade glömt kameran hemma..


Kommentarer
Elin

Äntligen en uppdatering, jag har tittat hela dagen efter en.



Silla! Tack för att du tänkte på mig i går och ringde mig. Du är en bra vän.

Jag gjorde mig också en hacka som du brukar kalla det.

Du glömde en väska i bilen med fina smycken så de behåller jag. ;-)

Vi ses i helgen jag kommer ut till dig med påsen och önskar mig en god middag. Lördag? kl 15??

2009-11-25 @ 15:53:10
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: