Spöke

Skrivet den 2009-11-02 kl 14:46:50 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Helgen har varit super trevlig...
Jag har smyckat varit med barnen o Dennis.
Sen hade vi gäster i helgen..
Vi har ju fack i alla väggar på ovan vån så jag var där inne o kröp och satte upp avklippta säckar..
Sen gjorde D att dom fick krypa i vardagsrummet på ovan så det var en hel gång att gå i..
Medans dom kröp där en o en så hade vi läskig musik högt, vi satte på damsugaren spindlar åkte ner i huvudet på dom. Fläkten sattes på... Ja det var riktigt räligt, men tyvärr när man fotade det så såg det inte så lebbigt ut men det var det...

Vi gjorde spökrundatill Ungarna...
Här inna längst inne satt jag o fotade dom.Dom gick i mörker bara ett litet elektriskt ljus var tänt vid döskallen.









Ja jag vet inte vem av oss som hade roligast Ja o Dennis när vi gjorde banan eller ungarna när dom gick den.
Men det var rolig att göra tog några timmar att göra..
Men nu ska jag städa upp den imorgon..

PROFETEN hade du vågat gå den??? Utan att hålla D i handen alltså...

Sen har det blivit massa piroger i helgen. Staffan hade beställt o vad gör man inte för honom!!

Nej nu ska jag sticka iväg i detta jädran väder till Skolan på utveckligssamtal...




Kommentarer
Barbro

Ser riktigt läskigt ut =)



Silla gnäll aldrig mer på mina stavfel eller på min meningsuppbyggnad...

2009-11-03 @ 02:10:02
URL:
Barbro



Patienten har tidigare haft öron men dessa har ramlat bort.



Mat får han från sonen som ligger infryst



Patienten beskriver huvudvärken som spännande.



Patienten tål inte ost, mjölk eller smör, ej heller modern och en bror



Patienten hör mycket dåligt. Faktum är att hon inte har någon hörsel alls på vänster öga.



I förra veckan upplevde hon att ögonen försvann i tunnelbanan. Ögonen sticker



Ja ibland får de till det, dom där läkarna. Som du Silla.. =))

2009-11-03 @ 02:36:19
URL:
silla

Ser du dom borde anställa mig som läkare...

Vi har samma kompetens..

2009-11-03 @ 08:43:36
URL:
e-k

Jag har roligt bara jag läser om det :)



Kram

2009-11-03 @ 22:40:08
URL: http://www.steeperz.com
Profeten

HAHAHA det klarar jag lätt!! Eller ganska lätt! Eller jag vet inte, första gången kanske Dennis kan gå med?

2009-11-04 @ 23:31:05
URL:
Silla

profeten: Dennis fick inte plats där.. eller jo det fick han visst han gick ju den en gång..

ÅLADE heter det...

2009-11-09 @ 21:17:28
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: