Underbart

Skrivet den 2009-11-13 kl 09:22:20 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Först vill jag berätta att det inte bara är krille som saknar sin Cilla som är i Brasilien. Utan jag längtar med tills hon kommer hem.
Hon har hittat en massa pärlor hon köpt till mig BILLIGT..
Hon sa att det var super billigt där och det hon hade köpt hittentills var tungt att bära hem och hon skulle köpa mer..

WOW va jag e nyfiken nu...

Har haft en massa beställningar på hängen / halsband som jag satt med igår.

Alltså att jag inte börjat med detta tidigare det är så roligt o ro givande...

Idag e det fredag betyder MYS med alla barnen....


Iallfall ni som känner D vet kanske att han inte kan hjälpa att han överdriver när han handlar.

Normalt kanske man handlar 3 burkar championer så tar han 10st, tex 2 ketchup så tar D 5st.
Ja ni kanske förstår vad jag menar, ibörjan kunde jag bli så trött på det men nu när jag har vant mig så kan jag någonstans tycka att JA det behövs ju så varför inte..

Men igår när Lastbilen kom med VED så fick jag riktig PANIK...
Gubben knackar på och frågar vart ska jag häla ut VEDEN, ja sa jag ta det på uppfarten så nära bilen som möjligt..Vi fixar det senare...
Ja gubben håller på där ute och jag går ut o tittar och får värsta paniken...
D sa att han beställt 5Kubik


Kan ni förstå min panik, herre gud tänkte jag detta är inte sant, D har överdrivet igen. Nu kommer vi ha ved 4 vintrar o inte en bara...
Jag springer in och hämtar kameran för detta måste jag bara fota tänkte jag.
Gubben börja hälla ut och jag går in pallar inte titta när hela bilen blir full med ved och jag vill lugna min panik.
Jag ber Krille springa ut o stoppa honom.
Krille kommer inoch säger Men mamma allt det är inte till oss..
Jo då sa jag.. D har överdrivet igen, fan att inte D e hemma så han hade kunnat se det.
Men jag hade fel han lassa bara av 5kubik o sedan körde han iväg...

Hela kvällen höl D o Ken på att ta in veden i vedboden och det som skulle in tog dom in.
Ken va super duktig han höl på i flera timmar, ja till kl 21.30 han brukar ligga isängen kl 20..
Men han ville så gärna hjälpa till och idag är det ändå fredag...

Ja D jag ska sluta tro att du överdriver med ALLT...  ;-)


Kommentarer
Miss S

hoppas det finns foto på Ken när han hjälper till som du kan sätta ut i bloggen

2009-11-13 @ 12:38:00
URL:
e-k

Du lurefax, jag trodde också att allt var till er men din D har tydligen gränser :)

2009-11-13 @ 21:41:55
URL: http://www.steeperz.com
D

NO LIMIT

2009-11-14 @ 19:29:07
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: