Wips

Skrivet den 2009-11-10 kl 21:32:45 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Idag har jag bestämt mig att ha en riktig shop, Lena övertalade mig. För jag får sålt så mycket nu så det tar bara tid att kolla mailen och hålla på med allt.
När allt kan sköta sig själv...

Så om ca 14 dagar e min shop klar och den kommer ligga på www.sillassmycke.se

Dagarna springer iväg, jag jobbar på dagarna o smyckar på kvällarna.. MED tankar i huvudet att FAN jag blir bara äldre o äldre, paniken börjar faktiskt smyga på mig...

Krille ska flytta hemifrån i Januari. Riktigt roligt för honom, men jag får lite panik över det ni som läser och era barn som flyttat hur kändes det???

Ja som ni märker så har jag blogg torka just nu, men jag ska försöka skärpa mig.
Har så mycket i huvudet just nu och så mycket att göra att jag får liksom inte ihopa dygnet.
Vad jag gör bra är att jag lägger mig i tid i allfall..
NU Ska Krille låna datorn för Cilla sitter i Brasilien på ett datacafe o väntar på honom...

SEE you



Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: