Cello

Skrivet den 2009-10-20 kl 19:16:40 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Genom att jag har sådan bloggtorka just nu så tänkte jag att jag kan ju skriva något elakt jag gjort mot min syster..

 

Har ni gjort något elakt mott någon som ändå varit skojigt???

Berätta gära…Alltid roligt att läsa…

 

Jo Min lillasyster Maggan spelade Cello när hon var liten i NÅGRA ÅR, ja ni läste rätt Cello….

Så en dag hör jag bara henne säga: Mamma jag går in och badar.

Silla blev super glad, för jag vill hitta på lite bus men viste inte riktigt vad jag skulle göra. Så jag gick ut på balkongen o tittade ut, där stod Maggans kompisar.

-Hej! Kommer Maggan ut?

- Nej, för hon övar Cello sa jag.

Jag sprang in och hämtade Cellon och gömde mig på balkongen o började spela.

Ja jag kan ju inte spela så ni kan ju tänka er hur det hördes..

Så där nedanför stod hennes kompisar o fick lyssna på ”Maggan” när hon spelade/övade cello. Det lät för jävligt..

 

Tror ni hon blev sur när hon kom upp från badet o såg vad jag höll på med….

 

Berätta nu vad ni gjort???


Kommentarer
D

tyvärr så kan jag inte erkänna något för allt är inte preskiberat ännu

2009-10-20 @ 22:24:30
URL:
Barbro

Min storasyster Silla ville busa med mig när vi var på kolloni, så hon la brännässlor i min säng. Problemet var bara att jag just då råkade ligga under sängen, för jag och en kompis skulle gömma oss för personalen. Så när min storasyster la ner nässlorna i sängen så flög jag upp, tog tag i nässlorna och slog henne med dom upprepade gånger. Inte så snällt :( förlåt storasyster!!

2009-10-21 @ 00:49:53
URL:
Silla

ÅLDERS NOJA på hög NIVÅ...hahahah

2009-10-21 @ 10:05:20
URL:
Anja

Du var slipad redan då Silla, hehe.

2009-10-22 @ 01:15:08
URL:
e-k

:))



Berätta hur hon gav igen också.



Kram

2009-10-22 @ 08:29:01
URL: http://eksvarld.bloggsida.se
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: