D´s mat

Skrivet den 2009-10-06 kl 20:28:40 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink


Dennis kan laga mat!!
Förr hade D morötter och massa vitlök i lasagen men nu har han tagit bort det äckliga (här läser inga barn så då får man säga så) titta så gott det ser ut...
D älskar att göra mat han lägger ner massa tid på maten ( kärlek kallar han det) medans jag bara slänger ihopa något snabbt. ( för jag ger riktigt kärlek istället ) FAN NU LJÖG JAG.....

Praktikanten har hört av sig, hon har inte slutat hon kommer i morgon.. ,-)

Nej nu ska jag bygga vidare på min sida...Sen upp o göra armband som jag fått beställning på.

See you...


Kommentarer
Barbro

Ja laga god mat det kan han Mr D...varifrån får du alla dina ideér? Kan det vara så att du blir inspirerad av Allas senaste FESTBILAGA som man får på köpet av tidningen. :)

2009-10-07 @ 01:43:52
URL:
Miss S

mmmm...lasagne e en av mina favorit rätter...gott gott.gott...håller med D...morötter och vitlök...och nåt gott att dricka...kanske öl eller rött vin...eller varför inte ett par glas alkogel när man har brist på annat...nån som testat?

2009-10-07 @ 05:24:08
URL:
Anja

Nä nu går skam på torra land!



Det ÄR f..n inte lasagne om inte D får stoppa i vitlök. Tycker riktigt synd om honom som måste tumma på sin matlagningskonst pga dina underliga idéer.



Daniel hade f..n aldrig gått med på att avlägsna nödvändiga ingredienser pga mina nojjor, hehe. Då hade jag troligtvis fått sitta med vid bordet och titta på och äta typ cornflakes medan han gav mig onda ögat och skakade på huvudet åt mig.



;-)

2009-10-09 @ 02:04:13
URL:
Silla

KLart det finns vitlök i... MEN INTE 10 KLYFTOR som D kan stoppa i maten....

2009-10-09 @ 08:55:48
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: