Ex

Skrivet den 2009-10-05 kl 14:39:55 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Hur reagerar man när man blir kallad sin sambos ex namn?

 

Jo jag skrattade men innerst inne blev jag förbannad, där satt ungarna brevid mig och jag kunde inte säga något.

Sen på kvällen när barnen åkt hem så var jag ju tvungen att kommentera det med Typ ska du inte gå och lägga dig så du kan drömma om ditt ex.

Vi är ju lite konstiga både D o Jag för som svar får jag ju höra. Jo jag tänkte det. Helt så spontant. Sen skrattar vi..

 

Men vem drömde vad, jo jag. Om mitt gamla ex, Krilles pappa som inte finns i livet längre. O vaknar av att jag skrikit i hela huset hans namn. Alltså drömmen var så verklig så jag förstod att han inte fanns men att han ändå stod här i huset. Så jag skriker hans namn högt i drömmen så både Ken O My o jag själv vaknade.

 

Dennis bara snarkade vidare, Ken undrade vad som hade hänt, My sa mamma och jag bara öhhh hur högt har jag skrikit…

 

Nej nu ska jag hämta barnen har jobbat hela dagen så jag e helt slut i huvudet.

 

Ses ikväll kommer med fler inlägg idag…


Kommentarer
e-k

Tänk så det kan bli.

Och jag ni verkar tokiga och ni verkar ha jäkligt roligt.



Kram

2009-10-05 @ 21:21:20
URL: http://eksvarld.bloggsida.se
Barbro

Ojsan, ojsan mr D :$ du lär inte få det lätt en tid framöver...hihihi... :)

2009-10-06 @ 00:26:07
URL:
D

Barbro har så rätt igen

2009-10-06 @ 19:51:12
URL:
Silla

Ja det är inte konstigt hon har ju gått i Sillaskolan..

2009-10-06 @ 20:07:20
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: