Fackelkväll

Skrivet den 2009-10-30 kl 09:26:16 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Igår var vi på fackelkväll i Bokskogen. Riktigt mysigt faktiskt.
Vi var där med Maggan, Mike, Linn, Emmy, Jossan..




Så kom Ve ifrån skogen..

Vi grillade korv och Barnen lekte efter promenaden.



Här ringer Ve sin bror för att kolla om barnen kommer få julklappar..
Jossan tyckte inte alls om VE... ehhehehehehehe
O Ken ser ju hemsk ut på bilden...skrattar...

Sen var det hem och ta kaffe i soffan. Jag var så trött igår så jag gick o la mig tidigt.
Idag har jag fullt upp här hemma.
HOPPAS min pärl leverans kommer idag..Ohh så glad jag blir då..
Då har jag att göra hela helgen...

Miss S ville att jag skulle skriva i bloggen att ag saknade henne för att vi inte har setts på 2mån.
Så då skriver jag det här.. MISS S jag saknar dig, kom och hjälp mig att smycka...
Och D väntar på sin massage 100kr i timmen sa du, han har inte glömt det.

Ja då e det Halloween i helgen. Sitter o funderar om jag ska göra ett spök rum till barnen..
Får kolla med Dennis ikväll... hAde ju varit skoj att göra det när dom sover ikväll så det blir en överraskning i morgon..

See you

Kommentarer
Miss S

nauw va gulligt av dig...synd bara att du inte menar det..tror bara du vill ha hjälp med dina smycke...trodde din praktikant gjorde det....hmmm...känns som jag har tagit vatten över huvudet....naturligtvis så jag står vid mitt ord och men det är ett engångs pris...typ "prova på pris"



läser inte barnen bloggen?...då kanske det inte blir en överraskning...hela ovan våningen kan ni ju göra...woahhaaa

2009-10-30 @ 19:14:11
URL:
e-k

Vilken mysig kväll det ser ut att ha varit.

Blev det något spökrum?



Jag har bytt tillbaks bloggen till

www.steeperz.com

har du länkat till mig på din sida så var gullig och uppdatera.



Kramen

2009-11-02 @ 12:00:08
URL: http://www.steeperz.com
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: