LOV

Skrivet den 2009-10-28 kl 09:12:25 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Nu är det höstlov, Rebecca har varit här några dagar idag kommer Emilia och i morgon kommer Ken då blir det fullt hus.
Jag jobbar väldigt lite dessa dagar utan sitter mer med smyckena o R spelar Sims3.

Sitter o tittar runt på olika sidor på Internet och hittade detta tyg..

Alltså John Blud har varit min favorit och nu letar jag efter tyg med John blund på.
Men fasiken så dyrt det retro tyget är.
Någon som har ett tyg eller gardiner liggande o vill sälja?

Mina Lego smycket spm e ful coola går super bra, så jag sitter o gör sådana hela dagarna.

Alltså tänk er själv att ha en sådan på sitt halsband eller väska...he he

Jag har gjort massa annat med men dom har inte blivit insatta på sidan än.

Nej nu har jag bokade samtal hela förmiddagen så nu försvinner jag från datan.
Ha en super dag..ses sen kanske.. Kanske min blogg torka försvinner och jag får en massa ideer att skriva om.

Kommentarer
Barbro

Det är ju Halloween dra en skräckhistoria, han gubben på bilden verkar ha varit med om något skrämmande....kanske hon i vit klänning som hämnas eller nått...hon gillade nog inte legostafett..

2009-10-28 @ 11:43:05
URL:
Silla

Barbro BONDAGE heter det hahahahhahah

2009-10-28 @ 12:23:04
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: