Sjuk IGEN

Skrivet den 2009-10-02 kl 09:29:45 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Man vågar knappt skriva det, men My e hemma igen. Igår när jag hämtade henne på dagis skulle dom precis ringa mig för att "jag ska hämta henne" för hon är Sjuk igen..

Jag som har massa jobb att göra, skicka iväg massa saker, smycka det som är beställt.

Men det får bli en annan dag.. Nu får jag vara med henne.. Ja jag pallar inte ens skriva det i min jobb blogg för massa kunder fattar inte att man inte kan jobba med barnen hemma.

Nej när hon somnar igen så får jag röja här hemma, för idag kommer flickorna..
Tycker synd om dom med dom sista gångerna har My varit sjuk när dom kommit hitt. RIKTIGT TRÅKIGT...

Ha en bra dag allihopa...


Kommentarer
Barbro

så är det att börja på dagis...sjuk, sjuk, sjuk, hela tiden...

2009-10-02 @ 10:04:46
URL:
D

Jaha så det är dagis fel? Jag som trodde att det var alla Marlborosen under graviditeten som gör henne liten till växten och svag i immunförsvaret...

2009-10-02 @ 17:10:00
URL:
e-k

Suck och pust...................ingen har väl kunnat planera sin tillvaro under småbarnstiden.



Ge henne en krya på sig kram

och en kram till dig med så klart

2009-10-02 @ 21:47:53
URL: http://eksvarld.bloggsida.se
Lena

Stackars My...och hela familjen för den delen.

Hoppas hon kryar på sig snabbt så ni får trevlig

helg :0)

Kram

2009-10-03 @ 10:24:09
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: