090909

Skrivet den 2009-09-09 kl 14:41:00 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink



Vilket coolt datum, jag som älskar siffran 9 borde ju egentligen ha gjort något idag..
ja sen innan jag ska på föräldramöte ska jag gå och köpa mig en lott, eller ska man spela på lotto idag...

Tycker det e coolt med sådana datum tänk dom som fötts idag, Silla 090909 riktigt coolt faktiskt..

Har My hemma idag också, men i morgon ska jag lämna henne på dagis så jag kan jobba.
Idag har jag håll på me mitt nya projekt nästan hela dagen..

Länktar så tills allt är klar så jag kan köra igång...

Idag hade vi någon som gick i trädgården men antagligen hörde att någon var hemma och stack.
Jag trodde först det var Dennis , men insåg att det inte var han efter att jag letat efter honom och sen ringde upp honom för att fråga vart han tog vägen. Men han hade inte varit hemma.

Så nu får jag hålla ögonen öppna jag som brukar ha dörren öppen och terass dörren öppen..

Ja det har kommit in nya saker på sillassmycke så gå gärna in och titta.

Nej nu ska jag ut o sätta mig i det fina vädret.

PS! Måste berätta att i morse(07) knackade  det på dörren och Dennis var upptagen så jag fick öppna.
När jag öppnade stod det en kille på alla fyra..
Ja han skulle skoja med Dennis men det blev så fel när jag öppnade dörren..
Jag fick mig ett gott skratt i allfall...

Dennis o hans collega.. ( vågar inte nämna hans namn)

Kommentarer
E-K

Ja, häftig datum.



Så läbbigt med folk i trädgården, är du rädd av dig?



Massor av projekt, nu blev jag nyfiken.



Och silla, jag saknar dig på min blogg, vad har hänt? Du är väl inte purken på mig?



Kram

2009-09-09 @ 15:29:19
URL: http://eksvarld.bloggsida.se
E-K

Du, då är vi två för jag har inte prioriterat att läsa bloggar alls under sommaren, min egen har ju legat nere också.

Och du, det är roligt att läsa hos andra MEM, (det finns tyvärr ett men) Jag vill så mycket och har varken tid eller ork att göra allt, så allt få bli i perioder.

2009-09-09 @ 16:08:23
URL: http://eksvarld.bloggsida.se
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: