Blogg torka

Skrivet den 2009-09-06 kl 21:37:18 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Äntligen idag är det 6sep och kan ni tänka er att halva uteplatsen är klar.

Hela sommaren har gått och idag ( för att Mysan är sjuk och lite jobbig) så gör D uteplatsen klar.

Ja jag klagade inte en ända gång för jag blev bara så glad att den skulle bli klar.

Nu är det bara en gräsklippare som behövs inhandlas så det ska bli riktigt fint.

 

Jag har hittat en sak jag vill ha, men det kostar 40.000kr … har någon 40.000kr i bakfickan för jag har inte det.

Men jag skulle så gärna vilka ha det. Ja det är smycken… Smycken för över 100.000kr som jag vill ha och sälja och göra om lite till snyggare saker.

Innan kostade det 99.000kr men han har gått ner till 40.000kr…För att bli av med det snabbt.

Men jag sitter o drömmer mig bort att jag ska hämta allt det i veckan….

( fan va besviken jag blir i slutet av veckan när jag upptäcker att det är en dröm)

 

Imorgon blir det inget jobbade för Mysan är sjuk så det blir att mysa med henne hela dagen istället…

 

Usshhh vilken blogg torka jag har då, vet ju inte ens vad jag ska skriva om.

Men imorgon ska jag visa er något riktigt cool här på bloggen…

Nu ska jag sätta mig o prata om en idee jag har se vad chefen säger om det..
Hoppas han tycker om den..men det är en hemlis än så länge..


Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: