Docksaker

Skrivet den 2009-09-22 kl 10:15:34 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Idag får Mysan lite nya dockor med tillbehör.Detta blev det...




Allt detta för 600kr.. Jätte billigt tycker jag...

Ken fick nya spel här omdagen, Sällskapsspel som han älskar att spela.
Hans favorit just nu är Den försvunna diamanten.
Den går varm här hemma.
D ska hämta alla saker efter jobb idag så Mysan har något att göra hela kvällen så
man kanske kan få en stund ledig.. BEHÖVS tycker jag..
Inatt gjorde jag klart nya armband och örhängen. Ska sätta ut dom senare idag.
på sillassmycke.blogg.se

Ha det gott så länge..



Kommentarer
Anja

Silla självklart är det ett klipp. Klipp är ju vår specialitet. Det är ju vad vi gör om dagarna.



Tänk om D & D visste hur mycket vi shoppar och hur störda vi är. Tur att de svävar i ovisshet. De hade ju mått så dåligt annars. Så det är ju faktiskt för deras skull vi hemlighåller och ljuger. :-)



Vi är med andra ord jä..igt omtänksamma fruar och sambos. Hela tiden tänker vi på våra mäns välmående!



De borde vara så jä..la tacksamma över att få vara med oss.



D jag skojar bara ;-) (när det gäller shoppingbiten alltså, att ni borde vara jä..ligt tacksamma är inget skämt!)

2009-09-22 @ 13:41:12
URL:
D

jo jag är jävligt tacksam för det livet jag har ...

2009-09-22 @ 17:06:14
URL:
Maja

Jättefina saker!! Jag tycker våra här är lite i vägen men vi bor inte lika stort som ni :-)



Grattis till fyndet!

2009-09-22 @ 20:34:16
URL:
Miss S

nauw...jag vill va liten igen:)...ett litet tips silla...ge inte mysan alla saker på en gång...utan nån ska varje dag...så kommer du ha många lugna stunder...hon blir glad för hon får en ny sak varje dag och du blir gladare som slipper hennes gnäll när hon e uttråkad...och kanske blir hon inte så bortskämd heller...:)

2009-09-22 @ 20:43:45
URL:
D

miss S menar du att barn inte blir bortskämda om dom får nya leksaker varje dag???????????????????????????????????????????????



some times it feels like im surrounded by infidels, and it feels quite lonely

2009-09-23 @ 17:28:52
URL:
Anja

D, du menar kanske att du är omgiven av "imbecils" :-) Fast vad vet jag. Kanske alla du känner har konverterat? ;-) Moaahahahahaha...



2009-09-23 @ 17:39:33
URL:
D

Anja jag menade infidels för det känns som om jag är omgiven av orättänkande...

2009-09-23 @ 18:00:15
URL:
D

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa Anja jag vet att man använder infidels för att beskriva folk som tror på en annan religion.........

2009-09-23 @ 18:08:19
URL:
Miss S

Mr D hmmm..nu tror jag att du inte har användt din intellektuella kapacitet på rätt sätt...trodde tom att en imbecill skulle förstå att det låg ironi bakom det;)

2009-09-23 @ 19:56:54
URL:
Anja

Japp Miss S, det ska vara kvinnor för att kunna snappa upp så subtila saker. ;-)



Jag ska i fortsättningen skriva "Dennis detta är ett skämt", "Dennis nu är jag sarkastisk", "Dennis detta är ironi".



Du Dennis... "Detta inlägget var sarkastiskt" ;-)

2009-09-24 @ 00:10:26
URL:
Anja

Miss S

hahahaha nu fattade jag att du syftade på ditt eget inlägg. Jag trodde att du syftade på mitt. För det var ju oxå lite "skämtsamt sådär".



Så nu vet du det Dennis ;-)



asg

2009-09-24 @ 00:12:37
URL:
E-K

Oj, så mycket saker, hon måste blivit överlycklig och du också (host host)

2009-09-24 @ 23:05:08
URL: http://eksvarld.bloggsida.se
Anja

D var lyckligast, för han fick glädjen att åka och hämta sakerna ;-)

2009-09-25 @ 18:09:40
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: