sillassmycke.blogg.se

Skrivet den 2009-09-03 kl 10:59:15 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Sitter o håller på med att göra en smyckessida som blogg.
www.sillassmycke.blogg.se heter den.

Ska sälja smyckena där med, fick veta att det är många som gör så. Så jag får väl göra ett försök.

Idag har jag hunnit med en massa, redan tvättat 2 maskiner, städat, jobbat.
Så nu håller jag på med smyckena för att sedan sätta igång igen med jobbet.

Somliga dagar e jag mer aktiv än andra. Igår gjorde jag inget förutom att jobba. TRO MIG INGET det blev tom Macdonalds mat som är så äckligt, men jag pallade inget. Låg mest på soffan o titta på tv.

Kommer ni håg innan när jag klagade att vi bara hade kanal 1.2.4och 6 och barnkanalen. Vet ni idag e jag jätte glad för det. Annar hade jag bott framför tvn. Men nu tittar jag kanske var 3dje dag istället på någon som jag verkligen vill se.

Idag ska jag göra lite sådana här och kolla om dom säljes till dockhus..


Tillbaka till jobb.. see you

Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: