Trött

Skrivet den 2009-09-17 kl 22:26:19 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Trött är bara förnamnet, efter middagen idag har jag varit jätte trött.
Låg och somnade till på soffan när kl bara var 18.
Har emellan åt så krävande kunder så dom tar all energi ifrån en...
Så det  drabbade alla andra idag, fick inget gjort bara TRÖTT TRÖTT TRÖTT idag..

Men så hör jag D säga, kom du ska piggna till gå och bada, jag ska tappa upp badet till dig..
Så kl 19 låg jag o bada. Han la Mysan sen kom ha ut med en drink till mig.
i En timme låg jag o mös...När jag kommer in i huset är det så varmt, då har han tänt brassan med..
Riktigt mysigt, han har skämt bort mig idag.. Tro mig det behövde jag...
Sen har det bara varit tv för hels slanten...

Så snart kallar sängen...


Mysan ute o säger godnatt...men blixt

Utan blixt...

Tyvärr blir bilderna inte bra utan blixt...
Riktigt tråkigt faktiskt, men va ändå tvungen att visa er hur mysigt han hade gjort
det till mig idag...


Kommentarer
Jeanette

Du har glömt alla jobbiga kunder nu misstänker jag.

2009-09-17 @ 22:56:41
URL:
Anja

Han kan verkligen din D. Han kan få lära MIN D!!!



Ser verkligen gött ut Silla. :-)

2009-09-18 @ 00:54:20
URL:
Miss S

nauw så gulligt av dig D...nu tycker jag att du får bjuda igen silla;)...en fin karl du har...kan du inte klona honom:)

2009-09-18 @ 04:48:12
URL:
D

What a Man, what a mighty good man

2009-09-20 @ 08:43:58
URL:
Anja

Mmmm du kan få lära min D om du vill. Har nog aldrig hänt att han gjort nåt liknande faktiskt!



Han glömde födelsedag och bröllopsdag oxå. Nice! Har fortf inte fått något i efterskott på födelsedagen heller och det var i oktober.



Igår frågade han. "Är det nu i september du fyller år". "Mmm visst" sa jag.



På 19 år har jag fått blommor EN GÅNG. Ville bara berätta det. Fantastiskt tycker jag.



;-)

2009-09-24 @ 00:42:55
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: