Tuggummi

Skrivet den 2009-09-16 kl 14:44:28 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Här hemma är det förbjudet med tuggummi, för att THE D hatar när man smaskar. Det är nog det värsta han vet.
Han slänger på luren om man skulle smaska honom i örat.
Ja han tycker det är hemskt...

Så igår var han iväg o spelade poker med ett gäng nördar...

Alla stjärnor smaskar D är Dennis..



Ja Syrran var en av dom som satt brevid honom och smaska..

Jag dog av skratt när han kom hem och berättade det för mig..
Jag ser riktigt hur det ryker ur öronen på honom.
Hur irriterad han blir.. ( det var ju därför han inte van)
Ohh vad jag skulle vilja sitta där och bara kolla på hur arg han blir och alla hans tankar i huvudet..

Sen ialflall gick han ut o syrran gick med... Hon spottade, en rejäl spottloska Han kör hem, jag går ut o möter honom och lägger en sådan spottloska in i buskarna ( dom D sa du blötte ju ner hela busken.)
Då hör jag.. AMEN nu märker man att du är syster med BARBRO....
Ni spottar ju fan likadant... hahahhahhahahah

Nej nu ska jag snart hämta Mysan, sen är det Förlädramöte ikväll...

See you..

Glöm ej kolla in www.sillassmycke.blogg.se

Kommentarer
D

Ja jag vet inte vad det är som driver alla smaskare att tro att jag vill se och höra vad det är dom tuggar på.. jag hatar när folk pratar med mat i munnen också... tycker faktiskt att avrättning är ett ganska snällt straff för dessa marodörer.....

Jag fick inte skriva vad jag egentligen vill göra med folk som smaskar så jag skrev detta milda inlägg istället

2009-09-16 @ 16:47:00
URL:
Barbro

Hahahahahaha......hahahahahaha....jaaa du har det inte lätt...hahahahhaha....



Du får gärna säga till nästa gång, jag tänker faktiskt inte på det, men vet om att jag gör det :)

Men Mr D du kan väl berätta den historien som du berättade för mig och vår dealer där ute...du vet det lilla paketet som du inte riktigt visste var du skulle slänga.....snälla...tror läsarna hade uppskattat det :D

Sen när vi ändå är inne på poker så vill jag bara säga att Mr D är i särklass den bästa pokerspelaren.

2009-09-17 @ 02:46:15
URL:
maggan

Jag smaskar, men det är för att jag har haft tandställning.??

2009-09-17 @ 10:13:16
URL:
D the #1 in poker

Nej Barbro den historien lämpar sig bara i små sällskap för den är ganska "magstark" hehehe ...

Jag skulle ju kunna berätta om när vi spelade poker istället när jag gick in i zonen och totalt läste sönder ditt spel och kanske ännu hellre berätta om när du gick all in utan träff utan drag med ess högt och jag räknade ut en snabb algoritm i huvudet och blixt syna din bluff......

2009-09-17 @ 17:00:09
URL:
Barbro

Du menar den handen där jag ställer på flopp och leder och du har två överkort, färgdrag alltså 15 outs och 5/6 av alla marker men där du ändå behövet tänka i 30 sek innan du synar. Är det den handen du menar??

Men jag tycker Mr D är i särklass den bästa pokerspelaren :)

2009-09-18 @ 02:11:47
URL:
D

japp precis den handen menar jag och jag blir så glad att du tycker att jag är så duktig pokerspelare

2009-09-18 @ 20:37:19
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: