VARA eller BARA det är frågan

Skrivet den 2009-09-22 kl 18:58:34 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Ja då e man karl ledig... Älskar att vara ensam o kunna sitta o göra vad man vill.
Nu är det bara barnen som ska läggas om en timme..Sen e livet en fest...

Igår ringde jag ett samtal , en kvinna i andra luren var troligtvis kines.

Jag skulle upp ge min adress.

-Killevägen
- Va?
-Killevägen
-skrile?
-Nej Kille, som pojke
-aaaa okej.
-Ja, vad skrev du?
-Pojkevägen
-Nej Killevägen...

Tills sist förstod hon vad jag menade..
Då kom nästa..
-BARA
-Ja jag skickar från VARA
-Okej, men du ska skicka till Bara.
-Nej du bor int ehär jag bor här. i VARA
Ja men jag bor i BARA med B...

Idag fick jag ett sms ( hon skulle ringa mig men hon strunta i det och skickade ett sms)
att paketet är på väg...

Undrar vart det är på väg... Pojkvägen i VARA kanske...


Hej Silla
Jag glömde säga till SABINA idag att hon är jätte vacker.
Kan du ringa henne o säga det tiill henne.
-Ja mamma det ska jag göra..
- Ja Silla hon är det vakraste jag sett..
-Okej, det trodde jag att jag var i dina ögon..
-LÄGG AV VA!!!
-Okej, men jag ska ringa henne o säga till...
Men SabinE, jag skriver det här så att det aldrig glöms...

Kommentarer
D

Ja ludmillllllllllllla hon är vacker, men hon är också jättesnäll glöm inte det. visserligen så kan hon inte laga mat(enligt svärmor), men hennes tvätt luktar gott och är både struken och manglad och inlagd fint på sin plats.

2009-09-23 @ 17:34:30
URL:
Jeanette

Vem påstår att Sabine inte kan laga mat?

2009-09-23 @ 22:22:04
URL:
Sabine

Ha ha ha... ja nästan. Men min tvätt blir ju inte manglad längre nu när vi bor här. Men jag önskade mig en mangel i födelsedagspresent, men så fick jag en naken Ken (Barbies Ken) i stället....



Varför tror ni jag valde Palle?

2009-09-23 @ 23:00:59
URL:
Maggan

Jag tycker också Sabine är en riktig snyggis...

2009-09-24 @ 09:22:21
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: