ännu en dag

Skrivet den 2010-04-07 kl 21:38:43 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Ännu en dag i dagis o skolans värld...

Jag är så lycklig när både Mysan o Kensan är friska..

Idag har min dag bara gått åt till att jobba, sedan kom Sabine o söta lilla Luna ( som hon pratade idag) på en snabb kaffe.. Mycket trevligt..

Imorgon ska vi ha gäster på grillning... mmm jag längtar redan för jag e så sugen på grillat...


Kensan hämtad från Fritids...
Idag hade han så roligt så han ville knappt hem..

Här kommer vi till Mysans dagis.. hon e ute o cyklar..

Så såg hon ut..hon ville verkligen inte hem..hon ville med stanna..


Så det blev en runda på lekplatsen..





Ja det var inte så mycket att berätta idag... I morgon åker Kensan till sin pappa och Flickorna kommer
på fredag...Dom ska vara hos oss i helgen...

ha det gott...

Kommentarer
Anna

Oooo, grillat! Jösses vad gott! tror bestämt att vi måste köpa oss en grill, en elgrill men det är alltid något:)

Det är ok med mig, men som sagt fick benet ta en smäll så det är lite svullet! Men jag tycker mer synd om min cykel! Typiskt nu när det är perfekt cykelväder ute!

Kram!

2010-04-09 @ 09:30:16
URL: http://anushka.blogg.se/
D

Jag vet att jag inte får vara elak här men kom igen lägg ner fuckbookandet och blogga mer istället. Det känns som om jag inte känner dig längre......

2010-04-09 @ 20:36:54
URL:
Silla

Fookbokkandet är mmycket roligare..där händer mer saker...

2010-04-12 @ 22:18:41
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: