Jag vill och jag önskar mig

Skrivet den 2010-04-23 kl 19:18:07 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Tänk om ens drömmar hade kunnat gå i uppfynelse....

Min största önskar är att jag vaknat upp och det står en liten

Precis, mopedbil...
INGEN i världen hade varit lyckligare än jag...

Varför kan man inte få en liten sketen sak man vill ha.
Hela mitt liv hade förändrats pga en liten söt mopedbil.
Jag kan bli så deprimerad av att tänka att jag är 40år...MEN kan inte gå och köpa en mopedbil...

Jo jag e tacksam över mitt liv men jag kan tycka att det räcker med olycka o otur...
GE MIG LYCKA...
O för mig är just nu en stor längtan att kunna ha en egen liten MOPEDBIL...
En moped bil där jag o Ken bara kan åka iväg och bara ha det mysigt, att jag kan åka iväg med en vännina. Att jag kan handla, att jag kan lämna barnen på dagis i regn. Att jag kan åka ut o ta kaffe hos någon vännina.
Att jag kan GÖRA VAD JAG VILL...

Jag har sådan lust att sälja ALLT ALLT ALLT jag har för att kunna köpa en sådan här...
50.000 fucking tusen bara....



Från en ledsen Silla

Kommentarer
Miss S

men så lilla silla...visst kan du få en sån...det är bara att köra upp för den lilla..ta det lilla mini-körkortet...så e den snart din...så det är bara att sätta igång...vem vet kanske nån sponsrar dig;)

2010-04-24 @ 00:19:16
URL:
marie

jag har en stark känsla av att du kommer få det du önskar dig så småningom

Kram

2010-04-24 @ 09:11:41
URL:
Barbro

Fixa ett körkort till henne annars kommer hon att få spel därute....

2010-04-24 @ 12:14:54
URL:
D

Har kollat i alla cornflakes paketen på Maxi men hittade inget körkort där så jag vet inte hur jag ska fixa ett körkort till henne. Jag fick iaf gå till en körskola och läsa teori och ta körlektioner och förr var det så att den som ville ha ett körkort var tvungen att både lära sig teorin och körningen själv, men jag vet inte hur det fungerar nu för tiden....

2010-04-25 @ 13:26:01
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: