Påskdagen

Skrivet den 2010-04-04 kl 23:55:01 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

DAGENS VILL HA: Massor med vårkläder!
DAGENS KLÄDSEL: Svarta tajts och svart linne.
DAGENS SMINK: Gårdagens smink.. Är super dålig på att ta bort den.
DAGENS FRISYR: Uppsatt som vanligt.
DAGENS HÄNDELSE: Skattjakt med ungarna o Krille o Cilla på besök medvärldens största påskägg.
DAGENS LÅT: When i need you…
DAGENS PLANER: Att skriva ihopa material till kursen.
DAGENS SAKNAD: Min syster som jag försöker efterlysa.

DAGENS DUMMASTE: Mitt utbrott..
DAGENS SJUKA: Handlar det om sjukdom ingen idag..
DAGENS DROG: Kaffe o Cigg
DAGENS ROLIGASTE: När Krille lurade mig att stå upp och göra en sak medans jag fick blunda..
DAGENS FAVORIT: Min mat: Köttfärssås…Älskar det..
DAGENS KÖP:INGET alls idag. Jo Mjölk.
DAGENS GODIS: Inget faktiskt =)
DAGENS HUMÖR: Först dåligt men sedan mycket bättre.
DAGENS ORD: Vardagspsykopat


DETTA ägg kom Cilla oKrille med till barnen idag... Jätte stort och över 2kg godis i.
Barnen blev super glada och Mysan ville sova hos dom.
Sedan när hon blir helt bra ska hon få sova hos dom så jag o The D kan gå ut och käka eller göra något annat roligt.
PS!! Idag kom ankorna igenoch har stannat hela dagen..


Kommentarer
marie

haha jag gillar dagens! Kul att läsa om folks egenheter ;) Och utbrott rensar luften även om de kanske inte är så roliga :)

Ni verkar ha haft en mysig påsk i alla fall:)

Och vad kul med ankorna, allra helst för Mys skull

Ha en bra dag

Kram

2010-04-05 @ 08:53:51
URL:
e-k

Hej Silla



Vilken händelserik påsk ni verkar ha haft, roligt.

Goa skratt i din familj kan jag tänka.

Stolen var jättefin,



Kramen till dig

2010-04-05 @ 09:37:02
URL: http://www.steeperz.com
Miss S

får lilla my plats i ägget???...vill se lilla påskkycklingen i ägget....blev lite besviken när du skrev för ett par inlägg sen att du skulle komma med en överraskning...visst var stolen fin....men trodde jag skulle få se The D som påskkärring:(....jajjaj...kanske nästa år?

2010-04-05 @ 12:21:53
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: